GOD FORTSÄTTNING!




Herregud vilken super lyckad nyårsafton jag hade. Visst, kvällen hade sina dåliga stunder men bortsett från det hade jag en fantastiskt tid. Känner att vi välkomnade året på bästa sätt och jag har inte varit så glad och mått så bra på länge! TACK!!!

Men sen blev det ju tyvärr sent, så trots att det är 2 januari, så har jag fortfarande inte riktigt återhämtat mig. Jag älskar att sova länge, men när jag inte kan sova på kvällen och sen sover till klockan 16, då är min vardag rubbad. Haha :) Jag tycker inte ens att det är skönt att halvt ha vändt på dygnet. Men men, jag kommer nog tillbaka snart :)

Ska äta middag nu, och efter det ska jag troligen träffa Martina, äntligen! Det var så himla längesen, så det ska bli kul :) Får se när jag kommer i säng, men imorgon ska jag i alla fall upp tidigt och utnyttja dagen.

Hoppas alla får ett fantastiskt år!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0