SLUTA ELLER FORTSÄTTA?

Tror jag  börjar bli för lat för att blogga, tycker som jag sagt förut att det är så tråkigt att inte kunna lägga upp bilder hur man vill osv för att man inte har en egen dator, så.. Jag funderar på att ta en paus i bloggandet. Kanske fortsätter jag som jag gör nu med att endast blogga  när jag känner för det och inte skriver något jätte speciellt eller kul, vi får se.. Vill ni läsa om något eller så, säg bara till. Men annars lägger jag det lite på hyllan för ett tag och skriver om jag har något vettigt att skriva eller är uttråkad, haha.

Jag fyller ju år om mindre än en måndag, så vem vet, kanske dyker en dator upp (som jag blivit lovad) eller också så blir det som det blir helt enkelt :)

Nu ska jag roa mig lite vid datorn och ladda inför plugg, har ganska mycket att göra.
Så vi hörs!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0