mitt charmtroll!



Som jag sa så är jag fortfarande väldigt seg efter nyår, att då ha en 3 årig lillasyster som vill ha uppmärksamhet kan vara en aning jobbigt. Alma gjorde verkligen allt idag för att jag skulle fokusera lite på henne istället för datorn. Till slut dök hon upp såhär!! Snyggt ;) Dagens tröja, pyjamasbyxor, över det en mimipigg klänning med öron till och så ett par söta skor med paljetter! Haha, jag var bara tvungen att ta kort på det.

På denna bild är hom även sjukt lik min andra lillasyster, Sofia. Tyvärr har jag ingen bild på henne från när hon var liten på datorn, men det är helt sjukt va lika dom är. Kul när man kan se att folk är släkt :)

Nu måste jag hitta på någonting, är jätte uttråkad.
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0