MAMMA!



Idag ska jag få träffa mamma :D Fast jag ska inte till skåne, utan till mormor i göteborg. Dubbel lycka!!! Det blir helt enkelt en tjej helg med massa mys och utan hund. Fast det känns nästan bara konstigt, haha. Älskar min fart fyllda lilla byracka, hon är så mysig min fina fatzy. Men det ska bli skönt att kunna fokusera på bara oss, kunna göra vad vi vill utan att hundens behov ska uppfyllas också :)

Jag tar tåget klockan 19, så är framme vid 22 ungefär, där hämtar min älskade mormor upp mig och Sofia, så åker vi hem och väntar på mamma. Hon slutar nämligen jobba vid typ 22, så då ska hon ta bilen från Skåne. Haha, får se om jag orkar hålla mig vaken eller om jag får be henne väcka mig när hon kommer fram. Har inte sovit så mycket inatt, kom hem sent och fick sen ett så trevligt samtal av en vän jag inte pratat med på länge :)

Jag känner mig så glad, så skönt att komma iväg från "de vanlig" ibland och bara fokusera på annat och på människor man älskar. En tid med bara härlig stämning och mys. Det är vi då, vi tjejer, och ingen sätter stopp för vad vi vill göra och hur mysigt vi vill ha det, haha.

Nu ska jag snart plocka ihop det sista och åka och handla saker för att ha med på tåget.
Nu saknar jag doften av mormors kramar, underbart!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0