HUND!

Världens vackraste flicka. Dock fortfarande lite valp över henne på denna bilden, men så vacker! Jag älskar min Fatzy och saknar henne massor nu. Saknar att ha en "lillasyster" springandes vid fötterna, någon att promenera med och leka med. En liten bus tjej att träna och vara så stolt över :)

Just nu saknar jag mer än allt att ha en hund. Att ha en i skåne hjälper inte så mycket. Jag behöver mitt eget kärlekspaket som jag kan fostra och forma bäst jag vill, lite utmaning. Något att känna att jag bestämmer och ansvarar över, det hade varit fantastiskt just nu. Att ägna sin fritid på ett bra sätt till en hund tycker jag är helt otroligt. Hade tyckt att det skulle kännas kul att lära sig lite mer också, inte bara flyta på min duktiga mammas våg, haha, utan kunna fixa det själv :)

Herregud, kan knappt tänka på annat just nu.
Blir att skaffa hund tidigt när jag flyttar hemifrån!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0