GRATTIS MAMMA!

Världens bästa mamma och hund på världens bästa ö!
Grattis på födelsedagen min älskade mor. Önskar jag kunde vara hos dig nu på dig födelsedag och pyssla om dig och mysa, äta lite tårta och sådär, men det funkar ju inte alltid :)
Jag hoppas i alla fall att du får världens bästa födelsedag nu och att du blir lite bortskämd av dom där hemma!

Jag älskar dig hur mycket som helst. Du är den absolut bästa mamman man kan ha och ingen skulle någonsin kunna ersätta din plats eller ens komma i närheten av att göra det. Det finns ingen bättre än du. Tack för allt stöd du gett mig under alla år och för att du har gjort mig till en så fantastiskt bra människa. Jag skulle aldrig ha klarat mig utan dig. Du har hållt mig om ryggen när det varit svårt och du har stöttat mig. Du har varit den jag har "tankat" kärlek hos och fått så mycket värme ifrån. Jag blir aldrig för gammal för att krypa upp i din mysiga famn och ha ett litet tjejsnack, eller för att dela säng med dig och flamsa ända tills vi somnar i en mening, haha.

Jag hoppas du förstår hur mycket du har gett mig.
Jag älskar dig min ängel.
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Söta, fina Carolina!

Om du bara visste, om jag bara kunde sätta ord på hur otroligt mycket jag älskar dig, och på hur fantastiskt fin jag tycker du är.

Tack för att du är DU!

Tack för dina fina ord!

Tack!

2012-01-17 @ 09:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0