förändring...

Jag är ganska glad att man förändras och blir äldre, mognare, förstående och starkare. Denna bild är gammal, kanske ändras inte mitt utseende speciellt mycket men jag själv kan se så små saker som gör ganska mycket, i alla fall för mig själv. Som tex mina ögonfransar på denna bild, en aning för mycket mascara på. Små löjliga saker men som ändå gör att jag ser att jag blir äldre.

Jag tycker att de mesta man gör ska man inte ångra, hur fel det än kan bli och hur mycket det än kan röra om i ditt liv.. Ångra ingenting. Många människor har sagt att jag har tagit dåliga beslut och när jag berättat saker och så, så har de sagt "du måste ångra det nu va?". Nästan varje gång så säger jag nej, för jag tycker att de saker man gör i livet är det som speglar och formar en som person. Om inte jag gjort misstag hade jag inte kunnat lära mig av det och jag hade helt säkert inte varit samma person som jag är idag!

Jag får ibland höra att jag har ett dåligt liv och sådana saker. Visst, vissa människor skulle säkerligen inte kunna stå ut med allt jag gör och de skulle tycka att allt var pest och pina. Men eftersom jag gått igenom det jag gjort så orkar jag och jag ser det positiva i livet. Jag tycker om mitt liv, jag skulle absolut inte vilja byta ut det!

Säg vad ni vill, jag tar inte åt mig. Jag har de troligen bättre än er!
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har så rätt min kloka, underbara tös.

Det är ingen idé att ångra något, det kan ändå aldrig göras ogjort, däremot kan man lära av det, så man inte gör samma misstag igen!



Älskar dig!

2012-01-16 @ 17:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0