DAGS ATT SOVA MIDDAG

Första skoldagen idag, och nu är jag så fruktansvärt trött. Blir så konstigt med tiden när skolan börjar, när man verkligen är tvungen att gå upp och fokusera, usch! Joakim sov hos mig inatt också, och för första gången gjorde det att jag sov jätte oroligt. Han vaknade nämligen klockan 4 och kunde inte somna om och jag vaknar väldigt lätt och så, så det blev lite små jobbigt ett tag :)

Nu hade jag tänkt att krypa ner bredvid honom igen medans han spelar och sova lite. Har blivit mer förkyld igen, och det är väl bra att sova när man är sjuk, eller hur? Haha :) Ska passa på när jag har chansen, ikväll kommer jag bara slappa och ta en lång skön dusch och ha mysigt :)

Önskar en bra start på veckan!

KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0