ÄLSKAR OSS!

(Ursäkta övriga läsare för utbrottet i förra inlägget!)

På bilden ser ni världens sötaste, bästa vän och mig :) Detta var i somras ute på mitt landställe, på min farfars födelsedag faktiskt, haha :) (mitt  naturliga hår också, men syns knappt) Vi hade världens roligaste tid, eller ja, vi har ju alltid hur kul som helst så ska inte säga annat. I sommar blir det favorit i repris!! Men nu ska jag inte sitta och skriva om det utan vilken underbar person hon är.

Elvira, världens gladaste och mest goa person. Alltid full med energi, roliga uttryck och busiga idéer. Man slutar aldrig förvånas över vad hon gör. Hennes öppenhet är så underbar men gör samtidigt att man ibland blir helt tokig! Elvira är den tjej som jag vänder mig till när jag har problem, det kan vara allt mellan himmel och jord, hon har alltid ett sätt att tackla det och kan alltid på något vis ge stöd. Här hänt någon mycket sällsynt gång att jag fått ett svar eller vad det nu är som jag inte velat ha, haha. Annars svarar hon alltid rätt, hon är helt enkelt bara rätt den här flickan!

Det är mycket sällan man hittar någon som är så perfekt för just en själv,  men jag har gjort det. Vi träffas inte varje dag men våran vänskap är guld värd. Våran och de andra små tjejerna som bara känns rätt till vårat lilla "gäng" som möts upp ibland.

Jag älskar dig Elvira för att du är den du är och för att du får mig att våga vara mig. Du gör att jag öppnar ögonen och står upp för vem jag är. Jag är så otroligt glad att du alltid finns där för mig när jag behöver och att du alltid kan få mig på bra tankar. Om det är någon som kan ge mig ett riktigt skratt nerifrån magen flera gånger på en dag så är det du. Jag hoppas du vet att jag stöttar dig på exakt samma sätt, du behöver aldrig tvivla på min närvaro. För en vän som du kan jag göra allt.

Utan dig vet jag inte vart jag skulle ta vägen.
Tack för att du finns gumman!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0