UNDERKLÄDER!

Om det är något som jag har riktig passion för så är det fan underkläder. Visst, jag tycker väldigt mycket om kläder och skor, men underkläder är det bästa. Det händer inte att jag går och shoppar utan att gå in och kollar på Change efter något snyggt som jag känner för!! Synd bara att det är så dyrt :( Ibland vill jag bara ha hela butiken men pengarna räcker ju inte till. Jag brukar kunna flirta till mig kanske 2-3 BHar av pappa, men... det måste ju matcha, eller hur? Och trosor med "lite tyg för pengarna" som min far brukar säga, det bekostar inte han, det betyder alltså att jag måste köpa trosorna själv. Det har inte jag alltid riktigt råd med, med tanke på allt annat kul man också vill göra som kostar pengar ;)



Eftersom jag har väldigt stora bröst så kan inte jag köpa BHar på vanliga klädes affärer, dom är för små och dessutom har dom ju ingen vidare kvalité. Så för er som kan kosta på er de lite dyrare och som föredrar bra kvalité, handla på Change! Det är helt suveränt, du får hjälp med storlekar osv av en jätte trevlig personal.

Just nu känner jag för att köpa underkläder.
Snygga underkläder ger dig självförtroende!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0