Trista städning...

De som känner mig vet att jag har en liten lätt städ mani och om jag kommer till ett rum där man inte kan komma fram eller gå barfota i för att det fastnar äckligt damm eller annat under fötterna, då kliar det direkt i mina fingrar. Så igår började jag städa kära Joakims rum för det såg inge vidare ut här. Men vilket underbart resultat ;D Jocke tyckte däremot inte alls att det var kul utan låg bara i sängen och tyckte att han kunde göra det en annan dag och att vi skulle ta pauser hela tiden, därför tog det sin tid ;) Men eftersom han var så duktig ändå så har jag lovat honom att för de pengarna vi hitta på hans golv ska vi köpa godis och mysa framför en film någon dag. (Vi hitta 50 kr i mynt, det är sjukt, då förstår ni nog hur det såg ut här)

Sålänge jag finns kvar i hans liv kommer det aldrig bli så stökigt igen i alla fall, det kan jag lova :) Nu ligger han i sängen och spelar och väntar på mig så ska krypa ner bredvid honom ett tag innan jag ska åka hem för att sova. Skola imorgon ju, blä. Men det är i alla fall måndag, vilket innebär dans- UNDERBART! 

shit va tiden går fort, snart knackar väl joltomten på dörren också! 
Jag hänger inte med, haha.
kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0