Street pole dancing ;)





Jag är ju väldigt intresserad av dans och tycker det är otroligt kul. Det man tycker är kul är också bra för kropp och själ, dans ger dig ju även träning, vilket är perfekt ;) Så, nu till vårterminen har jag tänkt börja dansa street pole eftersom det inte blev av denna termin. Jag är inte jätte insatt i vad exakt det är för något. Utan det jag vet är att man dansar på stång och att det även är lite pussycat dolls liknande dans utöver det. Kan jag tänka mig i alla fall.

Att dansa på stång är ju sjukt mycket träning eftersom att man behöver ha muskler för att orka hålla sig uppe. Till skillnad från stripptese eller pole dancing tror jag att detta är lite mer rumsrent. Det tycker jag är sjukt bra :) Så till vårterminen ska jag och några kompisar förhoppningsvis börja dansa detta. Väldigt kul! :D

Jag ser fram emot det och hoppas verkligen det blir av :)
Vill du hänga på, så hör av dig!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0