Sova middag :)

Jag har nu slutat skolan och kommit hem. Eftersom ingenting ville gå riktigt som jag ville igår så blev det ju som sagt lite sent och jag blev väldigt trött, att jag då inte kunde sova ordentligt gör att jag är minst, om inte mer, trött idag. Så nu ska jag dricka lite te framför TVn och sedan sova en stund :)
Lite senare så ska jag träffa Joakim och som vanligt kommer vi väl inte göra så mycket egentligen. Känner att jag har en himla dålig fantasi just nu när det börjar bli kallt och det hela tiden är tråkigt och blåsigt väder. Någon som har några tips på vad man kan göra så man inte tröttar ut varandra helt? Helst någonting som inte kostar så mycket- sparar fickpengar till språkresan till Malta som troligen blir av!!!
Åh, jag är så himla lycklig :D
Vi hörs senare sötbollar.
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0