Snart Faster :)

Min underbara bror och hans fina Matilda :)
Vilken dag som helst nu så blir jag faster!!! Det ska bli så himla kul :) Har ju redan världens sötaste systerdotter och nu ska jag få en brorsdotter också. Jag älskar barn och att se hur mina syskons barn blir tycker jag är så himla spännande. Det är ju dessa människor som jag verkligen växt upp med och att se hur deras personligheter speglar sig i deras barn är så kul.
Jag vet att min bror kommer bli en helt otrolig pappa, han har alltid  kunnat ta hand om mig och hans andra systrar. Han är lite över beskyddande men det är ju för att han bryr sig och det är en del av hans fina charm :)
Matilda, hon ser ju ut som en ängel, eller hur? Känner henne inte lika bra som jag önskar att jag gjorde, men jag kan inte tänka mig annat än att hon blir en fantastisk Mamma. Jag litar på min brors omdömde och jag fick en himla bra känsla när jag träffade henne. Hon är absolut välkommen in i våran familj.

Nu längtar jag bara massor efter att få träffa den lilla bebisen, åh! :)
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0