sköna sovmorgon!

Idag har jag fått sova lite extra länge eftersom min lärare tyckte att vi inte ska behöva gå på två timmars italienska idag på morgonen om vi ändå ska gå på bio med klassen efter skoltid, för det är ju så jobbigt, eller hur? Haha, man säger väl aldrig nej till lite ledig tid :)
Ja, idag efter skolan så ska vi som sagt på bio i Sollentuna för att se någon italiensk film. Vet inte vad den heter eller vad den handlar om så får väl se hur den är :) Efter bion ska jag träffa en viss Joakim, vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men med tanke på vädret blir det väl bara att ta det lugnt och just idag kommer jag skänka lite extra tankar till min kära mor som ska opereras. Hoppas det går som det ska.
Jag älskar dig Mamma ♥
Hoppas alla kommer ha en underbar dag.
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0