Planer för helgen.

Denna helg åker jag med familj och pojkvän till landet. Pappa behöver ta upp båtarna och han tror fortfarande att jag och min syster är barn och vägrar lämna oss ensamma hemma en helg. Så, vi måste med. Blandade känslor över det såklart ;)

Tycker det ska bli väldigt mysigt med en helg då man bara kan slappa och ta det lugnt, sova hur länge man vill. Kolla film, vara i naturen. Träffa farmor och farfar är alltid kul också :D Bada tunna som gör att man somnar så underbart gott sen, åh :$ Att Joakim är med gör det ju bara bättre!
Men.. det är mig vi pratar om, jag blir JÄTTE lätt uttråkad och nu när det börjar bli kallt är det inte det roligaste jag vet. Sitta på landet liksom, det gör jag ju redan någon vecka för mycket under sommaren. Haha :)

Jag ska försöka glädja mig åt att det är lite mysigt, att jag har min pojke där och att det bara är en helg som kommer gå snabbt. :) Något bloggande får ni däremot inte, vi har inget internet på landet och känns väldigt tveksamt att pappa tar med sin dator denna helg. Och att låna min systers kommer vara omöjligt för den är hon fast spikad vid när hon är där ute. Hon bokstavligen hatar att vara på landet :P

Jag kanske bloggar lite imorgon, annars hör ni mer från mig på söndag :)
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker det låter hur mysigt som hellst och är faktiskt lite sotis över att ni ska dit hihi. Jag toksaknar det! Mys och mys och mys nu! Du har ju som sagt pojken med dig ändå! Älskar dig! Puss

2011-09-30 @ 13:38:54
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0