Myskläder på!

Jag ska snart ta en lång varm dusch och sedan mysa in mig i pyjamas, under täcke framför TVn, detta väder får mig så frusen. Hade två timmars idrott i spöregn tidigare idag, usch! Kanske dricka lite te också? Bra för halsen, tror nämligen att jag börjar bli förskyld :(
Igår klippte jag mig förresten :D Hatar att ha nyklippt ut, ser lite för rakt och tråkigt ut. Dom tog 1 dm av håret så känns som jag har hur kort hår som helst nu, vilket är tråkigt. Vet heller inte riktigt hur jag ska sätta upp det osv när jag precis har klippt mig, så jobbigt när man är van vid någon annat, men men.. Det är skönt att inte ha slitet hår i alla fall och att jag kan börja med mina hårprodukter på riktigt :) Ska försöka klippa mig lite oftare nu så att dom slipper ta så mycket varje gång, haha :)
Jag har fortfarande inte möjlighet att ladda upp bilder och så på samma sätt som jag vill eftersom jag än inte har någon egen dator tyvärr.. Men snart ska även det fixas :)
Ha en mysig eftermiddag/kväll!
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0