Muskelknutar i ryggen..

Min rygg gör så fruktansvärt ont! Just nu har jag nog tusen muskelknutar i min rygg och känner att jag är i stort behov av att gå till en massör och få detta fixat. Jag är ganska van vid att ha ont i ryggen och så av den anledningen att det inte är lätt att ha så stora bröst som jag har, speciellt inte när man är så otränad som jag faktiskt är.. Men man måste väl sätta en gräns, visst?
Jag tror jag ska tjata lite på pappa om att jag behöver pengar till detta, dels för att det är skönt (självklart ;)) men också för att detta inte funkar.
Idag efter skolan åkte jag och köpte enligt mig världens bästa hårprodukter. Min pappa råkar vara lite snål när det gäller såna saker som just schampoo och sånt, han tycker att allt är samma sak och förstår sig inte riktigt på varför man behöver något så dyrt.. så just detta måste jag köpa själv.
Jag använder sleek.look serien som är helt suveränt för mitt hår, min mamma visade det för mig och jag blev förälskad direkt. Det håller håret friskt och trots att du plattar det så ser det fräscht och glansigt ut- alltså perfekt för mitt hår som plattas hela tiden.
Jag har nu inte använt det på någon månad och mitt hår blir direkt tunnare och slitet. Så idag eller någon av de närmaste dagarna ska jag åka till frisören och klippa mig för att sedan börja om från start :)
Om du har lockigt eller krusigt hår så testa detta, det gör det mindre krusigt och skyddar ditt hår när du plattar det. Det är dyrare, men så värt det!
Nu ska jag fixa lite här hemma för besök senare :)
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0