Min energikälla..

Jag  måste bara säga att jag verkligen älskar att dansa. Min härliga dans grupp ger mig så mycket energi och jag tackar gud för att jag har min dans i början av veckan så att jag orkar resten av den. Alla vet ju att träning inte bara är kul och så, och nej, det är väl jobbigt för oss också till och från men med dessa människor som jag dansar med så orkar jag allt! Vi har så kul.
Så idag tänker jag ge alla där ute ett tips: Gör det ni tycker är kul med människor ni trivs med. Ta er tid att göra det där som ger dig energi och skänker dig glädje för du tjänar verkligen på det. Du kanske förlorar lite tid som skulle kunna gå till plugg eller liknande som många anser viktigare.. Men det är minst lika viktigt att ha kul. Kom ihåg det!
Jag älskar min dans och tänker fortsätta!
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0