Härliga Fredag





Idag började jag skolan klockan 2 och sluta 3, varför kan inte varje skoldag vara så? Älsklingen hade hål timme så ungefär när jag vaknade så undra han om han kunde komma till mig en stund. Så fick trevligt sällskap vid frukosten och kunde ligga och mysa lite innan vi skulle dra iväg :) UNDERBART!

Nu hade jag tänkt packa ner lite grejer inför helgen och sen bara vänta tills vi ska åka :) Vi har bestämt att vi ska äta middag innan vi åker, mycket skönare att ha det gjort när man kommer fram så man bara kan ta det lugnt framför tvn sen :)

Nu ska jag äta lite mellanmål :) Får se om jag skriver mer sen, annars..
Ha en super trevlig helg!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0