Förskyld..

Nu har jag blivit ordentligt förskyld, näsan kittlar och rinner och  halsen gör otroligt jävla ont. Jag som tyckte att det kändes hyfsat bra igår ändå.. :( Att vara förskyld gör mig inte heller piggare direkt. Igår var jag så trött att jag skickade hem min älskling för att jag behövde sova :O Inte alls likt mig.. Så igår blev det heller ingen plugg, vilket betyder att jag kommer behöva plugga stenhårt idag och i HELGEN :( inte alls kul...
Just nu är det egentligen orientering i skolan, men eftersom jag mår som jag mår så stanna jag hemma från den och går på de andra lektionerna istället.
Jag tycker alla ska dricka lite te idag och hålla sig varma och mysiga, kanske tända lite ljus ikväll?
Det ska nog jag göra i alla fall.
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0