En månad i skolan!

Nu har det gått en månad i gymnasiet, och jag måste säga att det känns bra :) Det går väldigt fort och det måste väl innebära att det går bra och att man trivs? Helt fantastiska människor måste jag säga och jag känner att jag har kommit rätt :) Har inte en tanke på att byta.

Jag ser fortfarande folk från min gamla klass, många går ju i Rudbeck. Ibland känner jag att jag trivs så mycket att jag inte alls vill tillbaka. Men nu för en kort stund och ibland när jag ser mina gamla klasskamrater så längtar jag faktiskt tillbaka :) Det var så avslappnat och skönt. Men det blir väl så efter 3 år tillsammans kanske?  Känner att dom alltid kommer finnas med mig i alla fall och därmed ha en plats i mitt hjärta :D

Bild från balen och vårt spexfoto :)
Tryck på bilden så blir den större!



Haha, ja. Många skratt och många bråk blev det under tiden tillsammans. Men vi fick i alla fall ett bra avslut tillsammans och det känns jätte bra :) Nu får man väl bara vänta och se om det blir någon "åter träff" om 20 år eller något. Haha, Fy så hemsk!


Skönt att få en liten nystart nu :)
KÄRLEK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0