Dumma regn!

Den här dagspromenaden/orienteringen på en mil var allt annat än kul, det var spöregn, lerigt och bara sjukt långtråkigt! Jag som trodde att det kunde bli lite mysigt, men där trodde jag fel.
Eftersom att jag var dyngsur och kall när jag kom hem så har jag nu tagit en lång varm dusch. Tror jag ska gå ner och smörja in mig lite med boddy butter- Mango (Underbar kräm) och sedan sova lite faktiskt. Det tar på krafterna att gå i några timmar. Måste även fortsätta plugga till provet, vilket jag gör bäst med pappas hjälp så det kommer jag nog ägna kvällen åt :)
(Från hösten för tre år sen typ, kolla brun jag var!?)
Med lite tur får jag kanske träffa Joakim idag också, som nästan varje dag. Börjar dock blir riktigt förskyld och har jätte ont i halsen, känns inge bra att smitta honom direkt :(
Men vi får se, tycker om min goa pojke.
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0