Dö trött!

Förstår inte hur mörker kan påverka en så mycket, på sommaren kan man vara vaken hur länge som helst utan att man tycker att det är jobbigt. Nu när det börjar bli mörkt sover jag fan middag när jag kommer hem från skolan, hahaha. Det är ju galet.
Efter den spårade fredag-lördags natten så känna det som att jag inte kunnat återhämta mig, jag kom hem klockan 7 på morgonen och tog det lugnt resten av helgen, men känns som jag inte sovit på flera dygn. Det är därför jag inte har bloggat.
Imorgon ska alla 1a års elever i Rudbeck gå på en dagspromenad på 1 mil, tycker faktiskt att det ska bli riktigt mysigt :) På vägen ska man göra några typer av "fångarna på fortet" uppgifter, smart sätt att lära känna folk bättre :) synd bara att det tydligen ska regna imorgon. Joakim skulle skita i att gå imorgon, resten av hans gupp också, onödigt va? ;) Haha.
Nu ska jag snart kolla på idol (om det är idag!? förstår inte riktigt vilka dagar det är) sen ska pappa hjälpa mig att plugga lite. Har prov på Antiken, Medeltiden och renässansen på måndag, HJÄÄÄLP!!! Första provet i historia, då vill man ju pristera hyfsat bra :)
Skriver imorgon efter en uppfriskande dag i  naturen.
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0