Den röda hösten!




Nu ser man verkligen hur löven börjar bli gula och lite röda :) Det är nog det vackraste med hösten- dom röda löven! Dom gula behövs också, men det röda gör det vackra :) Gick precis och tog ett rött höst äpple från trädet i trädgården, det var så gott att det saftades i munnen, mmm :D

Idag ska jag träffa Michis, vi får se om vi drar ut och fotar lite träd och så eller om vi gör någonting annat :) Jag vill ju helst att det ska bli lite rödare ute först (helst som på den underbara bilden), så nästa vecka kanske, eller ännu senare, hmm? ;)

De tråkiga är bara att jag inte har någon speciellt bra kamera och är inte heller så bra på att fota.. Skulle verkligen vilja kunna fota och få bilder som den ovan. Då man bara lyckas få det där lilla extra med skarpa och allting :) Det skulle jag tycka var riktigt nice. Det är ju så vackert! Har alltid tyckt att det är kul att ta bilder. Under sommaren har jag tagit tusen bilder på solnedgången tror jag, haha :)

Nu när vi ändå pratar massa rött så tänkte jag gå och måla naglarna röda.
Vilken färg föredrar ni på naglar?
Tycker ni att man ska måla tånaglar eller bara fingernaglarna?

Märkte att jag och min syster har väldigt olika åsikter om det, så kul att veta vad ni tycker :)
KÄRLEK  ♥

Kommentarer
Postat av: Diana

Fin blogg ju! :) <3

2011-10-06 @ 22:43:00
URL: http://www.dianatherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0