Ångest attacker..

Inatt har jag haft ångest attacker, orkade därför inte gå i skolan pga sömnbrist. Tänkte försöka sova idag och friskna till ännu mer, men nej.. då skulle jag ha ångest attacker nu på morgonen också, vafan? :s Så nu ska jag snart till skolan och gå på resten av lektionerna och sen försöka kolla lite på dansen. Så får jag hoppas att det är bättre ikväll..

Så irriterande när man inte vet varför det blir såhär. Sen blir pappa sur också för han förstår inte och tycker att det inte är någon anledning till att inte gå till skolan. Då blir jag ledsen så det blir en väldigt ond cirkel av allt ihop.

Jag tycker att mina ångest attacker sätter stopp för en hel del i mitt liv och därför är det sista jag behöver någon som blir sur på mig för att jag inte mår bra.

Nu längtar jag extra mycket efter Mamma, hon är den som förstår!
Jag älskar dig Mamma!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0