Våga, men gör bara det som känns rätt



"What seems lite the right thing to do
could also be the hardest thing
you have ever done in your life"

Jag låg och pratade med min fina pojkvän igår som hade lite ångest över en grej han tyckte var så jobbigt trots att han kände att han faktiskt kan vara riktigt bra på det. Jag tycker det är helt okej, alla har någonting som man känner är jobbigare än annat. Även fast det kanske är det mest naturliga och man vet att det är en av de bästa sakerna du kan göra för dig själv, eller din framtid... Så tycker i alla fall jag att man bara ska göra det som känns rätt. Du ska aldrig någonsin behöva göra någonting du mår dåligt av.

I många fall får du en stor press från jobb, eller skola. Du måste göra någonting för ett visst betyg eller för att bli befordrad.. Det är vad du tror. Ett tips från mig, gör det som känns rätt. Känns det fel så finns det alltid ett annat sätt att lyckas på.
Ingen kan tvinga dig till någonting. För mycket press gör dig stressad och det är inte bra för hälsan. Våga stå emot och vara ärlig om vad du känner och behöver. Det finns alltid någon som kan hjälpa dig dit du vill.

Det du mår bra av är det som skapar ett bra liv för dig!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0