UNDERBARA 4 OKTOBER!





För tre år sedan föddes en liten prinsessa, min lilla systerdotter Thea (på bilden). Och som jag sagt så skulle jag bli faster också, och nu har det hänt :) 3 år senare med bara 5 minuters skillnad. Jag är så glad! Som jag sa förut så är det så underbart att följa sina syskonbarns uppväxt och se hur deras personligheter speglar sig i sina föräldrar- mina fantastiska syskon!

Helt otroligt också att dom kom på samma dag, tycker ni inte? Tre saker en och samma dag, om jag glömmer detta nu så tror jag helt ärligt att det är något fel på mig. Haha :)

Stort Grattis till min bror Tobias och hans Matilda.
Grattis till min fina systerdotter på 3 årsdagen.
Grattis till mig som både har en brorsdotter och systerdotter nu :)
Och grattis till alla er andra på kanelbullens dag, som också råkar vara idag ;)

Ät en bulle och må bra.
KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0