Tack mitt hjärta!

Min snygging till kille ;) Kan verkligen inte få nog av att titta på honom, ögongodis-javisst!

Han var så gullig igår, när jag kom till honom segade vi bara genom att sitta och spela lite. Haha, ja, så umgås vi ;$ Sen behandlade han mig som en prinsessa, jag behövde mer eller mindre inte göra någonting själv. Vi kollade på en film lite senare och åt lill lördags godis (inte konstigt att man går upp när  man skaffar pojkvän och myser & njuter av livet lite för mycket hela tiden),  jag somnade skönt i soffan till filmen så när den var slut blev jag väckt av en puss och en mjuk röst som sa att vi skulle gå och lägga oss. Så mysigt :) Joakim tog en snabb dusch och jag titta lite Sex and The City medan jag väntade på att han skulle komma tillbaka. Även fast jag redan var helt nöjd och avslappnad efter kvällen så fick jag även en otroligt skön massage. Sen somnade jag helt fantastiskt skönt!

Imorse när jag vaknade var jag självklart trött som alltid, men lagom till att jag kom till idrotts lektionen på morgonen märktes det snabbt hur avslappnad jag var igår. För jag fick en sådan energi! Efter att vi hade gått igenom massa betygs kriterier osv så körde vi boxning. En vanlig dag hade jag blivit trött efter det, men energin höll i sig, så efter skolan idag körde jag även Yoga, UNDERBART!

Nu känner jag mig väldigt glad :D
Yogan tänker definitivt fortsätta med, prova du också!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0