Slapp dagen- Söndag!

Söndag är verkligen veckans slapp dag. Jag tar det alltid lugnt när söndagen är här, då är det mys och vila ut som gäller. Om jag måste så pluggar jag självklart, men helst så hoppar jag över det ;)

Jag vaknade nyligen, Joakim skulle hem och byta rum till hans systers gamla. Får se hur det går, han är inte så snabb på att städa undan den där killen ;) Och eftersom jag var så trött idag fick han faktiskt ingen frukost, han hann inte om han skulle vara hemma i tid. Dåligt samvete? Ja, lite. Men men.. Så nu tänkte jag faktiskt vara lite onyttig och äta rostade mackor med ost och apelsin marmelad, MUMS! Kanske en kopp te till det eftersom det är så kyligt :)

Senare åker jag troligen till Joakim och myser lite.
Man kan ju aldrig få för mycket kärlek ;)

Ha en underbar söndag!
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: michaela :)

sv; Hehehe, jarå! Jag vet inte, kanske nästa helg? men inte hemma hos mig igen ialalfall. Inte så många, kanske bara några stycken isf. Haha, älskar dig också underbaring. Ses i veckan?

2011-10-16 @ 14:14:37
URL: http://michaelaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0