Sångfåglar..


Kom hem för inte så länge sedan då jag äntligen varit och haft sång lektion. Har inte kunnat sjunga på 4 veckor vilket är så otroligt synd. Har krockat med resurstiden i skolan och därför inte blivit av. Idag fick jag äntligen en lucka så jag kunde sjunga lite och ta en ny tid. Men det var verkligen inte enkelt! Jag förstår inte att det är så många som sjunger? Jag vet att många är intresserade av sång och alla älskar väl musik på ett eller annat sätt men att det är så många som sjunger är ju helt sjukt. Men jag tror det löste sig nu i alla fall.

Jag fick i alla fall julkänslan idag för första gången idag. Vi sjöng lite julsånger, så himla mysigt! Det är nu det är dags att förbereda inför julkonserten, det är en sak som jag tycker måste vara med framåt julen. Det är ju alla dessa julsånger osv som gör att man får en del av hela känslan. Precis som att jag måste lyssna på en viss skiva när jag klär granen, annars stämmer det inte. Nu börjar jag faktiskt längta efter den varma julen, ååh :D

Nu ska jag kolla på film.
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0