Packar väskan..

Har nu "packat" väskan inför skoldagen imorgon och tänkte snart dra mig mot min pojkvän :) Kände att jag behövde en natt med honom. Finns vissa krångligheter med att sova borta på vardagarna (speciellt när dom har svårt för att vakna, som joakim) men jag tycker ändå det funkar bra, bara man vill. Haha ;)




Har precis skrivit ett historia prov och det var nog det värsta jag varit med om, det är nu man inser att man inte bara kan plugga som man gjorde på högstadiet, dvs att man tar ut de som lärarna har verkat tycka är viktigt. Nu måste man verkligen lära sig allt om man ska klara av att få ett högre betyg. Men men, gjort är gjort, nu  är det bara att komma ihåg det till nästa prov. BLÄÄÄ!

Jag hatar när saker inte är så  enkelt som jag vill ;)
Dags att låta Joakim få mig på bättre tankar!
KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0