Ovanligt pigg!

Imorse när jag vaknade så låg Joakim fortfarande bredvid mig, vi hade somnat så hårt båda två igår att han aldrig lyckades komma iväg hem :) Så det blev en lite konstig morgon för mig. Gick upp och gjorde mig iordning så fort jag kunde, gjorde frukost till oss och åt i sängen. Sedan låg vi och drog oss i sängen vilket gjorde att jag blev så fruktansvärt trött. Jag är ju van vid att hålla mig igång när jag väl gått upp, men idag var det så skönt att ligga i J's varma famn :)

Jag lyckades i alla fall ta mig igenom den korta skoldagen och åkte direkt hem och körde yoga. I slutet av yogan har man ju alltid en avslappnings stund då man bara ligger och tar det lungt i kanske 5 minuter. Då lyckades jag somna till, så satte på tvn och sov tills jag vaknade av att vara jätte pigg. Sjukt härligt faktiskt :) så jag tog en dusch, åt mat och är nu hos J.

Ska mysa lite nu innan det är dags att åka hem :)
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är fantastiskt att vara kär =)Hoppas du ska få en mysig kväll även idag! Puss o kram!

2011-10-13 @ 15:54:20
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0