Nyvaken!




Vaknade för en stund sen av ett sms från Joakim där det stod att jag skulle få en överraskning.. Som om jag skulle kunna somna om efter det. Jag är ju världens mest nyfikna människa, blir helt galen av överraskningar. Så säger han att jag får se vad det är när jag minst anar, då blir jag ännu mer galen. Jaja, snart glömmer jag nog bort det för ett tag.

Igår hade jag jätte mycket att göra så jag hann verkligen inte blogga. Hade självklart kunnat göra det när jag var hemma och hade  pluggat och fixat allt, men.. Jag är ju så kvälls trött på vardagarna, så jag hoppade det. Kanske tar igen det lite idag ;)

Nu ska jag göra mig i ordning för dagen.
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0