Ny vecka..



Imorse mådde jag inge vidare, har grymt ont i  magen så bestämde mig för att vila. Men när jag väl vaknade så mådde jag bättre och drog iväg till skolan istället. Tycker det är alldeles för tråkigt att sitta hemma en hel dag. Fick inte ut så mycket av dagen. Vi hade simning sista lektionen, eller ja.. dykning. Vi skulle tryck utjämna osv, med tanke på att jag igen fått en liten lätt förskylning gick inte det vidare bra alls. Fick otroligt ont i höger öra och ville bara där ifrån.

Hade en del plugg att göra som jag skjutit upp hela helgen så idag fick jag skippa dansen. Buhu, inte alls kul. Men nu har jag i alla fall gjort det jag behövde göra, skönt! Då kan jag slappna av resten av veckan och bara ta det nya om det kommer någonting. Tror jag måste bli bättre på att hänga med på en gång.. :P

Imorgon har jag och Joakim bestämt att vi ska plugga tillsammans. Vi får se hur det går, men försöka är ju alltid något :)  Vi har ju lite svårt att inte träffa varandra varje dag, haha. Vi saknar varandra så fort den andre är utom räckhåll. Men det är ju mysigt på sitt sätt ;)

Nu ska jag återgå till mitt.
Bloggar mer imorgon :)
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0