Mys hos mig..

Igår kväll fick jag trevligt besök av min pojke, Cecilia och Pierre som har stannat här över natten :) Jag var väldigt sugen på att dra ut igår, men med tanke på hur det såg ut här hemma och att jag inte visste när exakt dom skulle komma så såg jag till att få det mysigt här istället :) Så jag städade undan och tände lite ljus och så när det började bli mörkt. När dom kom hit skar vi upp lite gurka och  morötter som vi doppade i dipp och kollade på film. Jätte trevligt! :)

Vi har fortsatt att se film hela dagen idag efter att vi vaknade och just nu när jag smet undan är det Titanic som rullar ;) Eftersom vädret inte varit vidare bra och det har varit kallt så tycker jag att vi tagit vara på helgen helt perfekt. Som jag sa, gör de mörka dagarna ljusa med mys ;)

Nu ska jag återgå till de fina sällskapet :)
Ha en skön söndag!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0