Mot vårdcentralen..




Nu är det dags att åka till vårdcentralen och ta andra sprutan mot livmoderhalscancer. Jag har aldrig haft något större problem med sprutor och blodprov och sånt, men just denna spruta tyckte jag gjorde ont och sen blev jag alldeles stel i armen. Så vi får väl se hur det går idag. Det sista jag behöver är att bli stel där också, har så fruktansvärt ont i ryggen idag och det är tillräckligt jobbigt.
Efter jag tagit sprutan är det dags att dra till skolan och skriva svenska prov. Shit, jag tycker alla prov känns mycket läskigare nu än på högstaidet, haha. Jag har ju inte pluggat direkt heller, och det gör det ju inte bättre. Men känns som jag kan skriva en jämförande analys ganska enkelt- ju mindre jag pluggar på det ju bättre går det. För när jag inte pluggat sten hårt flödar mina tankar mycket bättre. Men vi får väl se :)
Jag har bara två lektioner idag då italienska läraren är borta denna vecka, så när jag gjort provet är det dags för den lektion jag hatar mest av allt, pga läraren, historia! Bara att hänga med och göra sitt bästa. Med lite tur får jag provet jag skrev i onsdags också.. Jag gissar på ett E i betyg.
Nu ska jag borsta tänder och tagga inför dagen.
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0