Min morgon

Har sovit lite halv dåligt, vet inte riktigt vad det beror på. Men efter att ha vridit och vänt på mig i sängen några gånger gick jag upp och gjorde mackor med kantarell stuvning på till mig och älskling. MUUUUUMS!!

Är lite små trött, kom i säng sent igår och hade en svag ångest attack. Börjar bli så trött på den skiten att jag nu tänker gå till sjukhuset och se vad dom säger, hoppas dom kan hjälpa mig. Matilda L berättade att dom hade hjälpt henne när hon var yngre och hade samma problem. Så det känns ju skönt att veta att det finns någon som blivit av med det :)



Jag ska nu fixa mig lite för att åka hem till älsklingen. Har inte varit där på ett tag så kändes som det var dags att komma dit och mysa lite och få träffa hans otroligt snälla och mysiga föräldrar :) Men på vägen dit ska vi stanna och beställa en tid för navel piercing!!!! Tror jag lyckades få pappa att gå med på att skriva under på att det är okej. Så ska försöka få en tid i morgon :D Underbart! Känns som att det blir bra, jag och Mathilda W ska börja träna på friskis och svettis nu veckan efter lovet tror jag, så kommer nog bli super :)

Pengarna bara rusar iväg, men..
Det man vill ha, behöver man!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0