Min fina Storasyster & bebis


Jag får snart ett syskonbarn till, en systerson. Helt otroligt :) Just nu ökar familjen väldigt fort och det känns väldigt roligt och bra :)

För att hoppa från det ena till det andra så tänkte jag faktiskt skryta lite nu :) För...

.. Det här är den absolut bästa storasystern man kan ha. En bestämd men lugn och försiktig syster med hur mycket förnuft som helst. Det är fantastiskt hur hon kan vara en Mamma och ändå en så ung och medveten syster. Hennes liv leker fortfarande och att prata med henne är som att prata med vilken glad och livfull ung människa som helst. Jag ser verkligen upp till henne. Mestadels så brukar jag gå min egen väg, jag vill ta min egna beslut och leva mitt egna liv, som helst inte ska vara så likt alla andras. Men Emma är en av de få människor som faktiskt ger mig stor inspiration till min framtid. Jag vill kunna vara så impulsiv men ändå planerande, så vuxen men ändå så ung, och framför allt vill jag vara så glad och positiv som hon är. En stark människa som alltid ser ut att vara glad utåt och som är hjälpsam.

Du är en ängel Emma och Jag Älskar Dig!
KÄRLEK ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gulliga, Fina Carolina!

Du är själv så unik på ett positivt vis att du inte behöver vara som någon annan.

Massor av kramar till dig!

2011-10-20 @ 08:42:46
Postat av: Emma

Min älskade fina syster ♥♥♥ Fy på dig som får mig att sitta och gråta på jobbet ;-)



Tänk att min busiga lilla lillasyster har vuxit upp och blivit en så vacker, intelligent och VARM kvinna med såååå stort hjärta. Du är helt fantastisk gumman och jag hoppas att du fortsätter gå din egna väg i livet. Alla har vi våra förebilder i livet och delmål som vi strävar efter...om jag kan vara bara ett litet föredöme för dig så är jag lycklig så det räcker (det hör ju lite till "storasyster rollen" också tycker jag ;-)).



Din fina text berörde mig djupt och jag blir nästan generad över allt fint du skriver om mig! Men mest tacksam över att just du och Sofia kommit till världen och blivit just mina småsystrar! ÄLSKAR DIG hur mycket som hellst!!! ♥

2011-10-20 @ 13:37:09
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0