Jobbiga kyla!

Det är så fruktansvärt kallt ute. Har varit ute nu i två timmar och fotograferat lite. Eller, jag skulle fota, men jag blev snarare modell för världens finaste Mathilda :) Så hon tog massor av höst bilder på mig. Passade även på att dra dit Joakim så vi fick lite fina bilder på oss också, det är ju alltid kul att ha :) Men nu mot slutet trodde jag faktiskt att jag skulle frysa ihjäl. Det gör ju nästan ont så kallt är det och värre blir det inom kort, hemska tanke!

Är nu hos Joakim och tänkte värma mig lite under täcket och faktiskt försöka sova lite. Idag var första dagen då jag var så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna på sista lektionen. Haha! Jag får skylle på de mörka mornarna och kylan ;)


Tänd lite ljus och mys under en filt.
Njut av varje sekund!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0