JAG VILL HA SNÖ, NU!


Är så himla trött på detta regn, det blir extra kallt, håret förstörs, man blir blöt, speciellt fötterna. Jag hatar att vara blöt om fötterna. Känner mig så äcklig då, usch.. Så nu vill jag faktiskt ha snö, det är inte lika blött och bara det kommer över "den slaskiga" perioden är det både fint och kylan är mer torr- därmed en annan typ av kyla, bättre kyla enligt mig. Visst är höstens färger fina men vintern är vit och fin. Vintern är så underbart mysig, man kan krypa ner under sitt täcke med te och tända ljus och bara njuta efter man varit ute. Nu behöver man byta kläder och nästan duscha för att få upp värmen, blä! Sommaren är självklart bäst, men höst och tidig vår är det värsta. Då har jag hellre vinter.

Nu ska jag sova lite, är så fruktansvärt trött. När jag vaknat ska jag basta och ta en lång dusch för att senare mysa ner mig framför tvn med dessa ljus som jag älskar (herregud, måste köpa fler värmeljus) och kanske lite plugg om det behövs. Hoppas Joakim kan rycka sig från spelet där hemma och hålla mig sällskap här istället.

Låt kärleken hålla dig varm när du fryser.
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0