Jag är för snäll...

Jag behöver verkligen vara alla till lags hela tiden, och jag försöker in i det sista att vara det även om det sårar mig själv något enormt och tar på mina krafter som fan. Vet ni vad det värsta med det är? Man får aldrig så mycket tillbaka, av någon.. Man blir istället tagen för givet och får typ inte bli sur, man ska vara den som lappar ihop allting hela tiden och vara den kloka. Men... jag vill inte vara det. Jag vill vara den som kan vara skitsur osv utan att vara rädd för att förlora någon. För så fort jag blir lite sur, känner mig lite elak eller något i den stilen. Då blir jag skit rädd... Då börjar jag alltid att gråta och behöver vika mig för att jag absolut inte klarar av tanken på att den människan kanske inte tänker ta initiativet till att fixa det här eller någonting.
Samtidigt kan jag på något sätt inte ge mig om jag har rätt. Så jag trycker typ ner mig själv när jag av rädsla lägger mig. Jag klarar inte av att släppa folk så jag skadar hellre mig själv än ger upp andra..

Jag hatar att vara såhär..

Kommentarer
Postat av: SEBBE! ;)

Fin blogg! :D

Du jag vet exakt hur det känns!

det är förjävligt minst sagt!

//Sebastian Grönvall, den dära killen som sjunger du vet? ;)

2011-10-06 @ 22:27:55
URL: http://followthedream.blogg.se/
Postat av: Kbry

Vem sa haff?

2011-10-06 @ 23:18:33
Postat av: Kbry

Vem sa haff?

2011-10-06 @ 23:19:06
Postat av: Carolina

Det suger Sebastian, men samtidigt borde det finnas fler sådana människor. I slutändan uppskattas det väl oftast ändå liksom :)

Ska du sjunga den 15e eller? Jag har inte kunnat sjunga på typ 3 veckor så har ingen aning om vad vi ska sjunga, vet du? :)

2011-10-07 @ 10:10:10
URL: http://carolinawahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0