Inte min grej..





Idag på dansen dansade vi självklart locking (på bilden) som vi alltid gör, love it! Men.. vi dansa även Hype, och det är verkligen inte min grej. Jag får bara inte ihop det och det går för fort, så..
All respekt till er som är duktiga på det. Haha!

Det roligaste idag måste ha varit idrotts lektionen, där vi faktiskt också dansa. Vilken lycka ;) Det roliga och faktiskt ganska söta var dans stegen och min lärare. Vi skulle dansa street och om en lärare ska hålla i street så tar man faktiskt för givet att han ska kunna i alla fall en del, men min lärare såg ut som om det var det mest onaturliga man kan göra typ. Haha, som en stel människa som försöker att dansa med väldigt mycket känsla- UR GULLIGT! Det gav mig många härliga skratt.

Nu tänkte jag ta mig en dusch!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0