Hit och dit, kors och tvärs..

Ängel liknande Matilda!





Blev inte så att jag åkta till min älskade syster. Träffde istället min svägerska Matilda och brorsdotter inne i stan och kollade på kläder till dans showen (rosa byxor, tips?) och tog en fika :) Mycket mysigt, känns väldigt trevligt att komma närmare henne och få träffa henne ensam utan massa andra människor runt omkring. Hon är en helt fantastisk människa och väldigt lätt att prata med. Tack gumman för en mysig dag!

På vägen hem stannade jag i sollentuna och mötte upp min styvmamma för att kolla på underkläder på min favoritbutik Change! :D Jag fick ett två pack trosor, jätte söta, och ett par doftljus! Större shopping får det bli nästa gång :)

När jag äntligen kom hem hörde jag att pappa skulle åka förbi Farmor och Farfar, eftersom jag kände att jag saknade som så åkte jag med dit en snabbis. Alltid lika kul att träffa min sociala Farmor :)

Nu har jag äntligen kommit hem och ätit lite. Ska kolla på True Talent nu tänkte jag och sedan är det dags att skriva ett CV, ska nämligen söka jobb...

Mer om det sen.
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0