Frukost ute i naturen


(Bild från i somras när vi var ute med båten)


Idag på våran två timmars långa idrott lektion så åkte vi till Rösjön och åt frukost tillsammans. Man blev indelad i grupper av 3, fick var sitt stormkök och så fick man laga till sin frukost. Väldigt mysigt! Till en början hade jag lite dålig inställning till det och tyckte att det skulle bli jätte kallt osv, men det var bra. Satt på ett berg vid vattnet och kollade hur solen då och då titta fram och reflekterade sig sådär fint i sjön. Åh, det är nu jag vill ha hund så man kan gå ut och njuta lite mer av naturen! Eftersom jag är uppvuxen med att vara mycket på landet och att bo lite mer avskilt än vad jag gör nu (glad att jag bor närmare stan nu dock) så har jag inga problem med att vara i naturen och jag njuter mycket mer av det än många andra. :)

Trots att det var avslappnande, lugnt och mysigt så blir i alla fall jag ganska trött av frisk luft. Precis som att det tar på energin även fast man inte gör någonting... Så för första gången glömde jag någon i skolan utan att ens veta vart, haha. Fick låna min styv mammas stövlar i morse och nu vet jag inte om dom ligger i min kompis skåp (då jag inte lyckades få med min skåps nyckel från andra jackan) eller om det är kvar i klassrummet där jag sist hade lektion. Ojoj, hoppas dom kommer fram!!

Nu ska jag vila lite för att se vad för kul som händer sen. Är ledig imorgon typ. Ska bara ta ett snabbt klassfoto och ha ett litet utvecklings samtal. Sen är det helg :D

Bloggar nog senare.
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0