Från lugn till stress..

Här satt jag i lugn och ro och bara väntade på att jag skulle börja dra mig till dansen, så tänkte ladda över lite bilder i datorn och sådär. Men sen helt plötsligt var det ju dags att dra så jag hann inte. Lättare att göra det på syrrans dator, vet inte vart bilderna hamnar här. Haha :)
Jag har haft en super mysig helg med min pojkvän och känner mig väldigt glad över det :) Känns som vi kommer varandra närmare och närmare vilket är så otroligt härligt! Vi skrattar och skämtar med varandra och är ena sekunden jätte oseriösa och sen helt plötsligt är han bara jätte gullig och seriös och kärleksfull. Jag likaså, det värmer så i hjärtat. Åh, hihi :) så himla mysigt att vara kär :$
Försöker skriva mer senare!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0