Fönster shopping och fika!

Kom precis hem ifrån Sollentuna Centrum där jag hade varit med fina Mathilda och kollat runt lite. Hon skulle kolla på en jacka men hittade ingen som passade :) Jag såg en jätte fin stickad tröja, som jag dock vet kommer stickas tyvärr, så får fundera lite på den. Kolla även på ett par jätte stretchiga jeans från Salt som var hur sköna som helst!!! och hitta stövlar som passade mig. Frågan är bara om jag ska ha ljus rosa eller ett par röda? Får dra med mig pappa här någon dag och kolla vad han tycker, ändå han som kommer betala ;)
Vad tycker ni?
Jag är jätte förälskad i dom rosa, men kan inte bestämma mig!
Hjälp mig :)
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Elvira <3

Rosa! :D<3

2011-10-25 @ 16:27:07
Postat av: Regen

ingen, båda är skitfula.

2011-10-25 @ 16:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0