En ny fin själ till världen.





Min fina brorsdotter Hedda :) Idag har jag äntligen fått träffa det lilla livet. Hon sov dock hela tiden men är så underbart med att ha en liten i ens famn. Jag fick den stora äran att mata henne idag. Kände verkligen hur ovan man är vid så små barn, men det värmer hela kroppen att ha en sån söt bebis i famnen samtidigt som man är så.. nästan rädd att göra någonting fel, haha. 3 åringar är jag ju van vid och kan leka hej vilt med eftersom jag både har min syster Alma och systerdotter Thea som är 3 båda två :)

Ja, herregud. En dag är det min tur och med tanke på hur fort tiden går så är det faktiskt kanske inte ens långt kvar. Något jag lovat mig själv är i alla fall att ha pluggat klart, skaffat ett heltids jobb och levt livet lite innan jag ska börja fundera på att skaffa barn :)

Nästa helg blir det en kärleksfull & fantastisk släkt träff då Mamma, Kent (mammas kille) Mormor och hennes sambo Janne kommer till Stockholm. Då ska det njutas!

Längtar efter min Mor nu.
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0