Dags för film!

Dansen gick inge vidare idag. Dansade lite hype igen då det även ska vara med på våran vintershow den 4:e december. Min lärare tyckte inte att jag dansade det något vidare så jag fick läxa att lära mig dansen till efter lovet. Bara 3 gånger kvar sen är det dags att stå på scen. Herregud vad tiden går fort, känns inte ens som om vi har börjat än ju!



Eftersom det är ny vecka och jag alltid känner mig lite extra seg efter den långa måndagen så ska jag nu kolla på film. Inte tänka på skolan och läxor i överhuvudtaget utan bara slappna av. Kanske dricka lite kaffe, mums :) Såg lite av denna film tidigare idag när jag skulle till dansen, syster min kollade på den. Och eftersom jag hatar att inte få se klart någonting så måste jag nu se den.

Soffan här kommer jag!
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Cecilia

sv. haha älskling det är väl klart att jag tänker träffa dig innan jag åker :) älskar dig också <33

2011-10-25 @ 09:53:50
URL: http://lantzbermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0