Dags att söka jobb..

Som jag tror att jag nämnde någon gång tidigare så har min far tjatat på mig om att jag borde söka jobb. Idag när jag skulle kolla på underkläder och märkte att de börjar känna igen mig och säga tex "den här sitter jätte bra, det vet den här tjejen. Eller hur?" så kom jag på att.. Det skulle ju vara ett dröm jobb för mig!! Jag har stor passion för underkläder och att bli mer insatt skulle inte göra mig ett dugg. Att dessutom veta hela tiden vad som är påväg in i butikerna hade varit underbart. Så nu har jag äntligen fått tummen ur röven och skrivit ett CV. Om det är bra eller dåligt återstår att se ;)



Satte denna som CV bild, bra/dålig?

Något jag märkt är att det är svårare än vad man tror, trots mallar och allt vad det nu heter som finns idag. Men men.. Nu ska jag bara finslipa det sen är det dags att kopiera ut det och lämna in det i butiken. Att vara personlig är alltid bäst, eller hur? ;)

Jag är stolt över att ha fixat detta nu.
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0